› Produkty › Řídící táhlo vzduchových klapek sání pro Mercedes Benz V6/V8
Popis
ZNÁMKY PORUCHY
Známky poruchy mohou zahrnovat některé nebo všechny níže uvedené problémy:
Zkontrolujte, zda kontrolka motoru (CEL) svítí a v systému je uložen P kód P2004, P2005 nebo P2006.
Řídicí modul motoru má uložené nevyřízené kódy pro sací potrubí, vzduchovou klapku nebo řídicí systém vtoku.
Chybové zprávy: škrticí klapka zaseknutá v aktivované poloze, ovládání vtoku sacího potrubí je zaseknuté/zavřené.
Selhání emisní zkoušky.
Špatný volnoběh, ztráta výkonu, zpožděné zrychlení, zvýšená spotřeba paliva.
Pokud chcete diagnostikovat tuto poruchu, můžete vizuálně zkontrolovat potrubí, sejmout kryty motoru a zkontrolovat shora sací potrubí, za použití baterky byste měli dohlédnout na přední stranu potrubí a zjistit, zda není táhlo poškozené.
PORUCHA
Plastové táhlo na sacím potrubí praskne, což vede k poruše škrtících/vířivých klapek a k poruchám vozidla.
U vozidel Mercedes-Benz s motory V6 M272 a V8 M273 často dochází k poruše sacího potrubí. Tato potrubí jsou vybavena škrtícími/vířivými klapkami. Účelem je zvýšit rychlost / upravit směr proudění vzduchu při nízkých otáčkách, což vytváří lepší krouticí moment motoru při nízkých otáčkách, zlepšuje spotřebu paliva a snižuje emise. Tento mechanismus je bohužel konstrukčně nedokonalý a značně poruchový. Dříve problém vyžadoval nákladnou výměnu celého sacího potrubí. Ve skutečnosti je ale poruchová pouze malá část potrubí, která selhává kvůli nekvalitnímu provedení. Na sacím potrubí pod vstřikovacím čerpadlem sekundárního vzduchu se nachází plastové táhlo, které je nezbytné pro funkčnost potrubí. Postupem času se v potrubí hromadí uhlík, vyvíjí se větší tlak na průduchy / vířivé klapky, které jsou spojeny s táhlem, a nekvalitní plastové táhlo časem nevyhnutelně praskne. V důsledku toho táhlo přestane pohybovat průduchy / vířivými klapkami ve vtoku potrubí. To způsobí výše uvedené známky poruchy.
ŘEŠENÍ
Namontujte naše kovové náhradní táhlo, obnovte plnou funkčnost sacího potrubí a vyhněte se nákladům na zcela nové potrubí. Součástka má vylepšenou konstrukci, takže už se neporouchá.
Mercedes-Benz tuto běžnou poruchu řeší kompletní výměnou sacího potrubí, která je značně nákladná, a náhradní potrubí navíc obsahuje stejné plastové táhlo, jež může opět selhat. Naše řešení vám umožňuje vyměnit pouze poruchové táhlo. Naše náhradní táhlo je precizně vyrobeno z vysoce kvalitního hliníku, takže nikdy nepraskne jako originální díl výrobce. Nabízíme ho s možností obrovské úspory v porovnání se zcela novým potrubím, které se může opět porouchat. Díl je dokonale opracován tak, aby zapadal stejným způsobem jako originální díl výrobce, a výměna po vyjmutí potrubí trvá jen chvilku. Náš díl obnoví plnou funkčnost mechanismu. Podívejte se na naše videa a pokyny. Zahrnujeme také opravu podtlakového ovládacího ramene pro případ, že originální díl praskl nebo se opotřebil kulový kloub.
DOTČENÁ VOZIDLA
Tyto informace by jsou pouze orientační, zkontrolujte sací potrubí, abyste se ujistili, že porucha spočívá v táhle:
Mercedes C 230 2006, 2007 Mercedes C 230 4MATIC Sedan 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
Mercedes C 230 RWD Sedan 2008, 2009 , 2010, 2011, 2012
Mercedes C 230 Sedan 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Mercedes C 250 4MATIC Sedan 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
Mercedes C 250 RWD Sedan 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
Mercedes C 250 Sedan 2008, 2009, 2010, 2011
Mercedes C 280 4MATIC Sedan 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
Mercedes C 280 RWD Sedan 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
Mercedes C 280 Sedan 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Mercedes C 300 4MATIC Sedan 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
Mercedes C 300 RWD Sedan 2008, 2009, 2010, 2011, 2012
Mercedes C 300 Sedan 2008, 2009, 2010, 2011
Mercedes C 350 4MATIC Sedan 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Mercedes C 350 RWD Sedan 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Mercedes C 350 Sedan 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Mercedes CLC 230 2006
Mercedes CLK 350 Cabrio 2006, 2007, 2008, 2009
Mercedes CLK 350 Coupe 2006, 2007, 2008, 2009
Mercedes E 280 4MATIC Sedan 2007, 2008, 2009
Mercedes E 280 RWD Sedan 2007, 2008, 2009 Mercedes E 350 4MATIC Sedan 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Mercedes E 350 4MATIC Wagon 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011
Mercedes E 350 Cabrio 2011
Mercedes E 350 Coupe 2010, 2011
Mercedes E 350 RWD Sedan 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Mercedes E 350 RWD Wagon 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2011
Mercedes E 350 Sedan 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Mercedes E 350 Wagon 2006
Mercedes GL450 2007 2008
Mercedes GLK 350 2009, 2010, 2011, 2012
Mercedes GLK 350 4MATIC 2009, 2010, 2011, 2012
Mercedes GLK 350 RWD 2009, 2010, 2011, 2012
Mercedes ML 300 2010, 2011
Mercedes ML 350 2009, 2010 , 2011
Mercedes ML 350 4MATIC 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Mercedes ML 350 RWD 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Mercedes ML 450 HYBRID 4MATIC 2010, 2011
Mercedes ML 450 HYBRID RWD 2010 , 2011
Mercedes R 280 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Mercedes R 300 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Mercedes R 350 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Mercedes R 350 4MATIC 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Mercedes R 350 RWD 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Mercedes S 400 HYBRID Sedan 2010, 2011, 2012
Mercedes SLK 280 Cabrio 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Mercedes SLK 300 Cabrio 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011
Mercedes SLK 350 Cabrio 2005, 2006, 2007, 2008
pouze pro motory Mercedes-Benz V6 M272 a V8 M273.
Přidružená čísla dílů:
2721402401, 2721402201, 14433043001, 2721402401, 2721402401, 2721402201, 2721402201, 2721402101, 2731400701, 2721412280, 2721412080, 2721412380, 2721412180, A2721402401, A2721402101, A2721402201, A2731400701, A2721412280, A2721412080, A2721412380, A2721412180.
OBSAH DODÁVKY
1× hliníkové táhlo vyrobené na CNC stroji
2× spojovací rameno
1× oprava ovládacího ramene
Video návod
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Pouze registrovaní uživatelé mohou vkládat příspěvky. Prosím přihlaste se nebo se registrujte.